Thursday, October 13, 2011

...MunCuL SeMuLa....CaaaKKkkk..!!!

Yaaaa ammmmppuuuunnnn...!!! Giler lama tak update blog nie...Haishh.....jgn salahkan aku tapi salahkan penyakit M yang melanda aku...iaitu Malas...Bukannyer tak selalu online tapi macam tak terbukak jer hati nak menghupdatekan diri kat blog nie. Akhirnya hari ni bukak juga aku blog nie untuk di updatekan dengan entri baru. Tapi kali ni tak ada la cerita or info yang letop-letop sangat pon nak dikongsi. Tapi just nak share video yang membuatkan aku melayan perasaan (waaahhhh...!!) jap pagi-pagi bila dengar. Dah la lagu nyer pon melayan2 perasaan bila di instrumental kan plak...melayang-layang aku... nah !! kat bawah nie video instrumental lagu KISAH HATI nyanyian ALYAH...untuk yang men gitar nie kalo bace la blog nie (walaupon mmg xde harapan) nice lah lu bro...!! sedap...!!




0 comments:

Post a Comment