Thursday, November 11, 2010

...BaNTaL BuSuK...

Salam semua...uish lama dah x update blog nie...dah bersawang berdaki semua dah...hehehe...k kali nie nk share or citer la ngan korang pasal bantal busuk...pehal la wat gile aku nie kan tetibe nk citer pasal bantal busuk... mesti ade plak yang pikir...xde ker entri len yang besh2 sket...mst ade yang pikir gini...kalo xde...bagus la...kalo ade...just nak ckap...suke ati aku la...aku nyer blog..!! 

Haaa..korang time kecik-kecik dulu korang ade x bantal busuk...aku ase ramai yang ade kan...bukan korang jer...aku pon ade kowt...gile ko kalo xde bantal busuk aku tuh....xley nak tido kowt...xtenang jiwa raga...bior la orang kata bantal busuk....tapi pada hidungku tetap sooodaaaapppp bau mewangi...hehe....ade setengah orang tuh...ley wat ngamuk kalo bantal busuk die xde...

Mane bantal busuk aku nie...!! Bagi la balik..!! Nak tido nie...!! 


Banyak orang banyak la ragam nyer....macam-macam perangai dengan bantal busuk die...macam yang aku cakap tadi...kalo aku...kecik-kecik nak tido mmg kena ade bantal busuk aku...yang bentuk die mcm bantal peluk panjang tuh...tpi nie version budak kecik punyer...itu la ke hulir ke hilir aku ngendong.....tapi sekarang nie ntah mane la bantal busuk aku tuh...hahaha...kena campak dah kowt....

Ade plak tuh...bantal busuk tuh...nak digentel-gentel la....nak wat cium-cium la....haaa...walaupon bau die mmg longkang....tpi pada hidung die sedaaaappp jugak kan....ade plak yang lagi dahsyat tuh...bantal busuk die...mak aihh....dah macam atlas...bukan setakat peta bumi...peta marikh...peta pluto pon ade...penuh...penuh ngan air liur basi....tapi...walaupon penuh-penuh...tetap....tido malam peluk rapat....sedaaappp katanye...hahaha....


Haa...cantek x?? cantek x?? mak cik nak lawan lady gaga...wat bantal busuk jadi aksesori..


Korang lak ade ker bantal busuk...? Jom share sini kalo sudi....kalo xmo...xmo sudah..!!





6 comments:

aDdA hM said...

mane ko dpt gmbor makcik tu.
xpasal je die femes sbb bantal busuk..
ahaha

Ady said...

hahahaha...sian makcik tuh

mynameisYAT said...

dlu ak xde, tp sjak kt utm ade plak. hahaha

aDdA hM said...

yatt ak taw ea mane 1 bntal bsuk ko..hakh3 =p

aphyx said...

aku ingat lagi nama dia nyap...aku kawan dengan benda tu dari umur 3bulan (kata mak aku la..)sampai la satu hari tuh, balik je ari tadika, mak aku ckp dia dah buang sebab buruk sangat..aku menangis meratap 7hari 7malam..mak aku ckp dh beso xbole ada bantal busok..malu! tu mak cik dlm gambo tu ada je..huhu... =P

Safwan Puad said...

wah...siap ade name nie...gud2...

Post a Comment