Wednesday, November 24, 2010

AdUh...SaKitNya BukaN KePaLaNg...

Salam semua...haaa....entri nie bukan sebab nak nyanyi lagu Mawi k...maaf ler kepada peminat-peminat Mawi...tpi sebenarnyer nak cerita satu kejadian yang menggelikan hati....and pada masa yang sama menyakitkan...hehehe...so kalo digabungkan...gelikit la kot...gelisakit pon ley...mane2 la..hahaha....

Alkesahnyer...ada satu hari tuh...aku ngan kawan-kawan aku gi la menabur duit (shoping) sikit kat City Square, Johor Bahru....then...bila dah lama menabur duit kat sekeliling CS tuh...aku pon ase mcm nak terkucil....hehehe...maka aku pon gi la tandas...

Nak dijadikan citer...kat salah satu tandas CS nie...pintu masuk die kedudukan nyer kat bahagian penjuru dinding...n nak bagi lawa sikit...deco la konon...diaorg pon letak la cermin yang sgt besar kat bahagian dinding bersebelahan dengan pintu masuk tandas nie...kalo korang xdpt bayangkan...aku ade wat gmbr kat bawah ni nk bg paham sebab aku nk explain pon payah gak..hahaha....


ha...cermin tuh pada dinding yang satu lagi di bahagian penjuru nie....


Kedudukan cermin tuh menyebabkan wujudnyer satu pantulan la kan kat cermin tu...so nmpk la mcm ade satu lagi pintu kat sebelah pintu yang asal tuh...heheheh...nak dijadikan story lagi...aku nk masuk tandas tu la...tpi depan aku ade la sorang mamat nie...die nak masuk gak...sebabkan cermin tuh terlalu bersih...bersinar n xde cacat cela...si mamat nie...boleh pulak...nak msuk ikot pintu yang imej pantulan dalam cermin tuh...so dalam erti kata lain....die langgar la cermin tuh...haha...dah la die jalan dgn penuh confident...uish...impak die...kaut gak la bunyi langgor cermin tuh...

Masa tuh...aku dah nak tergelak da...tpi kesian pon yer...kalo dgarkan bunyi die berlanggar ngan cermin tuh...aku ase...sakit gak la kapla die...sebb die terhantuk kat muke die sket...hahaha...mmg terbaik la kan...aku citer2 nie korang agak nyer dpat bayangkan x?? xper...kalo xdapat gak...kat bawah nie aku dengan semangat nyer wat diagram nk bg paham...hehehe...


gedebuukk..!! hahaha...sakit woo ~~


haaa...lebih kurang macam dalam gambar nie la kejadian tuh...hehe...so pasni...hati-hati la yer dengan cermin...sebab cermin kadang-kadang pandai gak menipu...haha...contoh nyer mcm kes nie la... :)

Berjalanlah dengan berhati-hati...ingatlah orang yang tersayang....





5 comments:

aphyx said...

HAHAHA..kelakor weh..tp ksian kt org tuh..mesti sakit dan malu..terkenang zaman aku kecik dulu..aku punya la kemaruk nak tengok air terjun kat tengah sogo kL tuh (baru je bukak time tu)sampai aku tak perasa ada kaca yang menglilingi area tuh..hambik! benjol dahi aku..adoi..xkan lupa esp. setiap kali melangkah kaki ke sogo smpai skrg..huhu

Safwan Puad said...

kamu tau...aku nahan jer gelok time org tuh langgor cermin tuh...mau idok...lawok giler...bunyi die mmg kuat...sah sgt sakit kot...haha...dah la betoi2 depan aku...aku pon pelik ngaper ler die nie mcm membelok ke tmpat lain mase nk msuk tndas...upenyer die ingt pintu tandas kat cermin tuh...akibatnyer...ghasekan la ...heehe

Ady said...

owh..hahaha..naseb baek den prasan chermin itu..kalo x, grenti dh jdik cam mamat itu..hahahaha

Safwan Puad said...

hahaha....kalo ko yg langgar cermin tuh...alamatnyer ade la due lekuk kat cermin tuh pastu...hahahaha...

Unknown said...

cant stop laughing!! btw, da tak ad msa nk aktif berblogging lg ke?

Post a Comment