Wednesday, February 2, 2011

OpSs..!! MaNe KaKi..??

Salam semua....malu nyerrr....malu.....haha...malu sebab kaki tertinggal...mesti pelik plak kan...pehal la nak dimalukan kalau kaki tertinggal...sebenarnya nak cerita pasal kejadian yang melibatkan kaki meja kat sebuah restoran fast food terkemuka seantero dunia...masa tuh aku gi makan-makan ngan kawan-kawan aku...ramai la gak yang joen...ade la dalam 8 orang semuanya....

Nak dijadikan cerita...bile sampai kat tempat makan tuh...meja nyer tak ade la besar mane...so kena la amik meja lain susun-susun rapat nak cukupkan korum....hehehe....nie nak mengelakkan berhimpit la time makan nanti...kalo x nanti ade yang makan siku orang sebelah time makan...yerla rapat sangat...

Maka...untuk tambah meja tuh...makna kena la gi amik mana-mana meja kat situ and bawak kat tempat yang kitorg dah pilih tuh kan...alkesahnyer aku pon pergi la ngan sorang lagi kawan aku nie...dengan confident kami pon angkat la meja....jeng...jeng...jeng....

Masa aku angkat meja tuh...terasa la berat meja tuh...tapi time aku jalan time akan meja tuh...aku dah perasan dah macam orang tengok-tengok siap senyum-senyum sinis lagi kan...tapi aku xpikir la yang diorg tuh senyum sebab kitorg angkat meja tuh...so aku n kawan aku nie pon dengan confident yang mencanak-canak teruskan perjalanan ke tempat yang kitorg nak duduk tuh....tetibe sorang lagi kawan aku bersuara...

" weh...korang tertinggal la kaki meja tuh...!!"

Dengan pantas aku pon jenguk la bawah meja yang aku angkat tuh....haah...!!! meja kaki meja xde....than aku pandang la kebelakang....aaaiiiyyyooo...!!! kaki meja tuh tertinggal kat tempat asalnyer...hahahaha....ptot la glamer kejap time angkat meja...orang pandang-pandang...senyum-senyum...hahahaha...untuk cover malu...aku soh kawan aku yang lain pergi amik kaki meja tuh....uish...xsanggup asenyer dah nak patah balik...hahaha...cepat-cepat letak meja tuh...duduk....then amik gambar meja keramat tuh...lalu aku chiow masuk dalam beli makanan...hehehe....tapi kan...aku terpikir gak...kalo la xde sorang pon kawan aku yang perasan kaki meja tuh tertinggal...n aku terus letak jer meja tuh macam biasa...mesti lagi malu sebab terhempas ke kebawah la meja tuh....yerla kaki xde..!!






Ini adalah meja keramat itew...hahaha





2 comments:

Encik Fikhri said...

makan mekdi ke?haha..segannye~

Safwan Puad said...

haah...mekdi...agak segan r time tuh...hehe...

Post a Comment