Thursday, June 28, 2012

DaSaR PeMaLaS...!!!

Ok, pada mereka-mereka yang membaca entri kat atas nie jangan terasa yer. Aku tidak sama sekali mengatakan anda (walaupppooonnn mungkin benar), tapi aku mengatakan kepada diri aku sendiri. Sebabnya setelah berkurun lama ku mendaki dan meredah onak duri dan lautan api (feeling mood lagu Gemilang jap) baru la aku ade semangat nak buat come back untuk blog nie. Jenuh juga la nak mengaut sawang-sawang yang ada ni. Ni semua gara-gara malas punya hal.




Entah la, aku pun tak tahu kenapa aku malas sangat nak update blog ni. Mungkin sebab hidup aku tak seceria dan tak penuh dengan aktiviti-aktiviti thrill macam blogger-blogger lain kot..?? Tapi itu bukan sebab untuk menulis kan..?? So nak dipendekkan cerita (sebab malas menulis lagi) secara jujurnya memang aku diulik perasaan malas yang mendalam untuk menulis blog ini dan tak ada idea nak menulis. Kalau ada pun mungkin aku tak cukup kreatif kot nak diluahkan dalam bait-bait ayat. LIKE I CARE..!! 

So, hopefully lepas ni hiduplah semula blog aku ni. Mungkin tak ada la hupdate setiap minit setiap jam setiap hari, ape ko ingat aku tak ada kerja lain nak buat ..??!! Mungkin seminggu sekali ke, 2 minggu sekali ker...but hopefully bukan la berbulan dan bertahun-tahun macam yang terjadi sebelum ni ok...Walaupun siapa je lah yang menjenguk blog aku nie...hahahah :P





0 comments:

Post a Comment