Friday, December 31, 2010

...GooD Bye 2010...WeLcOMe 2011...!!!




HAPPY NEW YEAR 2011....!!!!!!




Salam semua....akhirnya 2010 telah pon meninggalkan kite n membawa kite masuk ke satu tahun yang baru iaitu 2011...kalo la korang boleh ingat-ingat balik mesti banyak sgt2 perkara-perkara penting dalam hidup korang yang dah berlaku sepanjang 2010...bagi aku...2010 memang merupakan salah satu tahun yang amat sweeeetttt...manissss....n berharga buat aku coz pada 2010 aku tamat belajar di peringkat Sarjana Muda and grad ngan kawan...tuh antara moment yang paling berharga la dalam hidup aku n terjadi dalam 2010...



...Salah satu detik beharga buat aku pada tahun 2010...



Bile sebut tahun baru jer...mesti orang akak bercakap pasal azam...tol x?? azam tahun sebelumnyer dah tercapai lom?? ape eh azam tahun baru..?? tahun ni aku berazam...blaa...blaaa....blaa....all about azam...hehe...penting sangat ker azam tuh?? Hurm... (~_~)

Pada aku menda tuh bukan la satu kewajipan untuk kite or kalo korang xde azam seolah-olah ko nie teruk sgt...xde masa depan...iidddookkk aaaaiihhh....cume pada aku azam nie kalo ade tuh satu bonus la...kire bagus la...coz azam nie seolah-olah macam penanda aras or target kite untuk menjadi yang lebih baik sekiranye terlaksana...kurang-kurang die bagi kite lebih bermotivasi la untuk mendapatkan sesuatu yang kite inginkan...andai nyer azam kite untuk tahun tuh xtercapai...its not mean that u're lossserrrr....!! no..!! no..!! Itu bermakna kite perlu ler usaha lebih sket kalo nak menda tuh tercapai...bukan give up...or dok la kat takuk lama...mengangkang xbuat pape seolah-olah ianya akan terlaksana sendiri...xley la macam tuh kan....kena la tingkatkan usaha...



Jangan sebab azam tak tercapai jadi gini plak...!!



Untuk aku sendiri...alhamdulillah...ade antara azam aku yang dah tercapai n terlaksana...tapi masih ade lagi yang xterlaksana...so kena la kerja keras sket pasni...hahaha...hopefully ade la kerajinan aku nk kerja keras tuh eh...hahaha...insyaALLAH...ape die azam aku tuh?? uiiissshhh...mane ley gtaw...bukan xboleh..boleh...tapi segan...so simpan-simpan jer la eh...hehehe...

Harapan aku semoga tahun 2011 nie...membawa lebih banyak kejayaan buat aku...n menjadikan aku lebih baik dari sebelum nie...insyaALLAH...untuk korang-korang semua pon aku harapkan menda yang sama k...semoga kite sama-sama lebih berjaya maju and cemerlang...aminnn....  (^_^)



HAPPY NEW YEAR 2011....!!!!!!







1 comments:

mynameisYAT said...

amennn.. same2 kte doa k. :)

Post a Comment