Sunday, December 5, 2010

OMG..!! WoW..!!!

Salam semua....papepon terlebih dahulu nak mintak maaf la kalo entri kali ni kurang bersih and mungkin ade yang sensitip...tapi aku just nak share penemuan menakjubkan and kadang mengerikan nie pon iyer jugak...so pada mereka yang membaca jangan la anggap tujuan entri nie adalah untuk mengaibkan ker..memalukan sesape ker...just nak berkongsi jer...hehehehehe....

Al-kesahnyer...pagi tadi aku bukak la Facebook aku...then aku pon terus la tengok update-update kat dalam pesbuk aku tuh...tengok la macam-macam post yang kawan-kawan aku antar...ade yang update status...ade yang update gambar-gambar baru and ade gak yang share video...and dalam banyak-banyak video tetibe aku tertarik lak nk tengok satu video nie yang kawan aku share kat pesbuk tuh... hehehe

Video nie pasal seorang pempuan nie...aku xtau la name die sape... n asal die mane..malas nak cari details...tapi die nie...ade bakat and anugerah yang giler wow!! and ouch...!! hahaha....ape yang aku maksudkan ialah (maaf pada yang sensitip especially kaum hawa) die ade breast yang sangat la besar...n giler kuat...!!
Sebab ape aku kata kuat...?? Sebab dengan buah dada die nie...die mampu untuk kemekkan tin minuman, patahkan kayu , pecahkan buah tembikai and pecahkan batu simen yang selalu orang gune dalam demonstrasi karate tuh...aku xtaw la die ase sakit or x buat menda gitu dengan aset die tuh...memang "karate ability" die tuh lain dari lain sungguh...tapi kalo sakit tak kan la die nak buat semua tuh kan....

Die wat semua nie dalam satu rancangan yang aku sendiri pon xpasti...tapi asenyer ade tulis dalam video tuh...dan masa die wat semua tuh...juri-juri yang tengah tengok ape yang die wat tuh sendiri plak terkejut..haha...so pada korang-korang yang mungkin sebelum nie xpernah tengok...n mungkin ade yang xpercaya ape yang aku tulis...aku share video nie kat sini plak....papepon...kanak-kanak sila dapatkan kebenaran ibubapa dulu k..hehehe...

p/s: sorry yer pada yang sensitif...or mungkin ade yang xboleh terima aku wat post gini...









1 comments:

aphyx said...

haha..i've seen this too..lawak kn..siap judge pompuan tu pegang lagi breast superwoman tu...can't u imagine kalau dia hentak kepala laki dia dengan breast dia sebab curang/balik lambat??? mati is the answer, i think...lol....

Post a Comment