Saturday, October 30, 2010

KaiN PeLeKaT - JaNgaN BaWaK TiDo...

Salam semua...haa...tau x ape itu kain pelekat?? penah pakai x?? Yang pempuan tuh mustahil la penah pakai kain pelekat...kalo ade tuh...mungkin dah terdesak sgt la kot xde kain lain nk dipakai dah...tapi kalo aku...penah jer pakai...tapi bile kali terakhir aku pakai...aku sendiri pon x hengat dah...mmg jaaaaraaaannnngggg sgt aku pakai...bab-bab nak ikat kain pelekat...walaupon senang...tapi bile aku ikat...mesti nampak pelik...


 Kalo tak tahu...meh pak cik ajar ikat...hehe


Nie bukan la nak citer pasal aku ngan kain pelekat...sebab sememangnyer aku xde pon koleksi kain pelekat...kalo dalam loker kat sini...sehelai pon xde...mmg xsuke sgt bebas2 nie...haha....cume just nak citer pengalaman yang ade kena mengena ngan kain pelekat..n ley katakan pengalaman NGERI la jugakkk....arrrgghhh...!!

Al-kesahnye...ade satu masa dulu..tempat kejadian xperlu la dinyatakan...tapi tempat belajar la....aku baru balik dari kelas dengan beberapa orang kawan aku...jadi melangkah punyer langkah...tapak demi tapak...sampai la ke bilik...aku pon bukak la bilik aku...dont expect pon ade orang dalam bilik tuh...coz ingatkn die pon ade kelas n xbalik lagi.....tapi upenyer rakan sebilik tuh ade dalam bilik aku...

Bukak-bukak jer pintu....aaarrrggghhhh...!!!!! ttiiiiddaaaakkk...!!! apakah ituuuu...??!! jeng...jeng...jeng...dang...!! pitam kejap...hehe...xde la sampai pitam just terkejut...


Aaaarrrgghhhh......whats that...!!! hahah...


Bukan ape....si mamat yang tengah tidor dengan lena kat katil tu... xsedar yang kain nyer sudah terselak.....maka membawa kepada penampakan objek "ghaib"..maka ianya turut dikategorikan sebagai 18SX...AWAS KANAK-KANAK SILA PEJAMKAN MATA....haha...paham2 la eh....



Gambar hiasan semata-mata...ntah sape nie xkenal pon...


Bile mamat tuh dah dengar kitorg bising-bising...die pon tersedar...bile dah sedar dgn confident nyer die pon betolkan la kain nyer yang terselak itu...n then sambung tido balik....xtaw la tido betol or x...mungkin kot2 die malu wat2 la cover tido...tapi kalo tido betol pon...menda da jadi...ape ley wat...hahaha....

So kepada laki-laki yang ssuuukkkeeee sgt pakai kain pelekat yang sememangnyer selesa itu....amik pengajaran nie...jangan la pakai kain pelekat masa tido...kalo nak jugak bior la ade sarung lain 2 3 4 lapis dalam tuh...bukan ape nie just untuk elakkan korang mencipta pengalaman ngeri pada orang lain...hahaha....kalo korang xkesian kat diri korang pon please...kesian kan orang sekeliling anda... 

Maafla yer kalo kali nie citer nyer agak tak berapa nak bersih...hahaha....






0 comments:

Post a Comment