Friday, October 22, 2010

PeRCuBaaNKu

Hi...hurm...xsangka akhirnya kesampaian gak hajat nak wat blog....bukan ape...sebelum nie dah lama ade niat nak wat...tpi mcm xtaw ape nk ditulis...tpi kali nie...wat jugak...sebab ape...sebab...baik kite mencuba dr xde btol x?? maafla kalo cara penulisan nie xde la sehebat mane....n x segah blog2 yang dah ade sebelum nie....org baru...bagi la peluang dulu kan...sket2 lama2 jdi bukit la...org kata pelan2 kayuh...hehe

Niat hati menulis nie mcm nk berkongsi la ape2 yang boleh...kalo ase2 ade menda menarik yg nak dikongsi....boleh la tulis kat sini...kot tetibe naik angin...ley gune blog nie wat lepaskan ase marah...dr memekik sana sini marahkn org lain...org pon marah blik kat kite...haaa...bek nulis kat sini laaaggiiii....bgus...

Tapikan...kalo ikot permerhatian...menulis nie bukan senang...maklumla...org akan membaca...setiap org ade pendapat berbeza....ade setengah tu pikir lain...setengah lain pikir lain...ade boleh terima ape kite boleh...ade plak tu yang akan cakap "ape la poyo sgt die nie" ...xpon mesti ade yang ckap gak " ape menda la dak nie tulis dalam blog die..merepek-repek"...mesti akan ade yang ckap mcm nie....aaahhh mst ade punyer la...jdi ADE AKU KEESAAAHH??!! tol x?? kalo ko xsuke bace ape yang aku akan tulis...xyah la bace....ko xsakit ati....aku pon lagi la ok...kan...sbb aku bukan nyer tau pon sape2 yang bace nie ase ok or x..so hope sape2 yang bukak blog nie...as i said...blog nie hanya untuk berkongsi ape yang aku lalui...terbace ke...pengalaman ke...so xde pantang larang kat sini ( menda yang elok2 la..hehe) . Dan blog nie juge bebas untuk sape2 membace...kalo xsuke...itu masalah korg...bukan aku...tol x?? hehehe....

Jadi papepon...kite same2 la harap blog nie berjalan mcm bese...makin lama makin maju...almaklumla baru nk bermula...n feel free untuk komen or bg pape cadangan n berkongsi pendapat...hehehe....heppy selalu k...!! n salam perkenalan buat semua yang membace...

0 comments:

Post a Comment